HALLÅ TOG DU MIN AJOVIS NU....

hejsan, jag skriver nu här för lollos skull :)
idag har jag ätit pannkakaor, det var trevligt :) och nu lyssnar jag på lite låtar från Kill Hannah som jag ej hört, och jag har hittat ett par godingar som skall läggas in på min gamla trogna platonka :D ja, vad finns det mer att skriva om.. Jag har missat massa i skolan pga mitt soveri lol fail... jag är sugen på pannkakor med socker, kanske tar en till sen :) mmmmm yum yum

jaha, det var väll allt om min vecka.. I helgen kommer jag göra skolarbete hihi hurra! -.-'

men men må Einstein vara med dig

(här är en rolig bild till er bara för att ni ändå inte läser min blogg :D )


Kommentarer
Postat av: Lollo

Höhö! Kul att du skriver i din blogg! 8D

och bilden! XD hahaha! xD lol

2009-11-07 @ 20:46:33
URL: http://hellosailor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0