Såååååå

God afton mina kära bloggläsare.
 
Sååå, några grejer har hänt sen senaste gången jag skrev. Jag har sett de första fem avsnitten av mysteriet på greveholm. Än så länge har den 2/5 stjärnor... Inte bra. Skådespelarna är hemska och det blandat med det hemska manuset och regin gör att dialogerna mellan folk är heeeemska! Visst det kunde vart värre, men känns som någon skolpjäs man visar för föräldrarna, inte en jävla julkalender som visas på tv... Sen är jag riktigt trött på dendär pojken och hans jävla ökenråtta .___. PEGGYYYYYYY!!! STFU!!!

Aja.. Det var allt jag hade att skriva för denna gång... Just det, jag har också insett att Taylor Momsens musik inte suger... Som jag trodde att den gjorde :P "you make me wanna die" är fan ganska catchy x)

http://www.youtube.com/watch?v=txBfhpm1jI0

Länk om någon vill lyssna på det :P Jag stör mig lite på att hon är så oerhört slampig. I mean, hon är typ 17 år i dendär videon och kutar runt nästan naken... Aja. Låten är bra ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0