halloj mina sombreros

Jag är jättetrött och jättekissnödig och jättetesugen. Jossan hälsar att hon är en läcker chokladpudding, precis som rochelle är. Jag tror att hon har sniffat lim igen.... Jag borde ta ifrån henne dendär limflaskan... Det är nog bäst om hon återgår till sitt crack igen.... Då så var hon iaf relativt normal.... :( Mina handleder är för smala så mina armband blir för stora.... det är hemskt.... Fuck.. Nu ska jag och jossan gasa loss mot solnedgången

WROOM WROOM MOTHERFUCKERS

Vi ska gasa som jupiter

Kommentarer
Postat av: mr.nos

jag gråter av bilden

never forget<3

2013-04-20 @ 23:57:06
Postat av: Anonym

mera uppdateringar käse!!!!!

2013-05-03 @ 09:48:28
Postat av: Anonym

Jag vill ha ett uppdatet inlägg om din relation till pannkakor.

2013-05-22 @ 09:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0