yeeeaaaas

Sååå, det var kanske ett halvår eller mer sen jag skrev här så jag passar på att skriva något om jossan har tråkigt och vill läsa något nån gång. Hon och jag har precis vart på lunnevad och sen åkt runt till diverse b-affärer och handlat billiga saker. Diskborstar för 5 kr <3. Teenage dirtbag spelades på radion n'är jag hade släppt av jossan och körde hem. Jag höjde volymen och sjöng med. Det var underbart. Sen efter den spelade de nån dålig låt som jag inte kunde för att sedan spela californication av RHCP precis när jag kommit hem.... Suck... Aja, jag har en halv hamburgare i väskan och en påse nachos i köket. Det kommer bli en smakrik kväll.

Farväl

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0