hey hey blowgen

heeeeiiiii, ååååh era fina pussiga snummunnsar!!!!

haha jag vettefan vad jag skrev precis. Jag tänkte berätta om min dag nu. Ingenting intressant eller roligt hände idag, men jag tänkte skriva om den ändå. Och du ska läsa om det. Vare sig du är intresserad eller ej.

Jag var på stan.. Köpte en knapp till min kofta jag sytt... Det var ju inte rätt knapp... men den funkade ändå.... Jag måste verkligen lära mig skriva med alla mina fingrar för jag skriver så satans långsamt....gghööh...
 
Jag köpte en knapp iaf. Sen började jag sy på min cheerleaderkostym. Det skulle vara röda band på den, sen så failade jag med allt och sen så såg man det vita tyget under i en liten öppning i tyget och jag blev så pissed och tog bara en röd tushpenna och målade över det vita. Hahah det ser asfult ut, men jag tänker att alla på festen kommer vara fulla och det kommer vara mörkt så ingen kommer säkert märka ngt. Men ändå.... sämst...

gniighhfghh hejdå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0