Morfens Magiska Resa

ja, idag hörde jag klagonål om jag ej uppdaterade bloggen tillräckligt ofta och skrev för mycket om pannkakor. Sure, jag kan uppdatera bloggen men just nu sitter jag i min pyjamas och är hungrig så pannkakor kommer att nämnas. Tre pannkakor med socker ihoprullade på en tallrik just nu skulle sitta underbart underbart! Men ja, för att kanske förröka prata mindre om pannkakor. Hade omprov idag, det gick fuuuuuuu, tyvärr, lol jag var bland de tres ista kvar i salen. FAIL men jaja nog om det. Jag såg ett väldigt freaky klipp härom dagen btw. Det var typ Mickey Mouse som gick på en gata och så var den helt jävla störd... Det är tydligen en remake av en film som ska få folk att begå självmord.. Hade vart kul att se orginalet och se vad som hände x). haha men ja, den var lite obehaglig... Mitt huvud värkar, min kropp den fryser om min mage hungrar efter pannkakor. Härmed postar jag creepy-filmen och den utlovade rapeman-bilden.

var hälsad //Camilla




http://www.youtube.com/watch?v=C_h1dY66Rm4&feature=player_embedded


(nej, jag vet inte hur man gör för att få upp en yt-ruta på bloggen)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker om det du skrivit! Kul att se en del fina grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 20:24:14
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0