rock band beatles, äntligen x) + lustiga filmer

Hej lol! Idag så gjorde jag lollo och nea ett nytt försök med rock band beatles. Denna gång funkade det utan npgra problem om det var riktigt roligt ;) Märkte att det var flera låtar jag redan käönde till som tydligen var gjorde utav Beatles, höhö.

Dagen innan spenderades tillsammans med min trogne följeslagare Helena. Vi bakade chokladtårta och såg två filmer. Feed och Eden lake. Kan väll inte säga att någon av dom var riktigt bra...

Den första var bara äcklig (handlade om en person som hade någon slags fetish för feta personer och filmade när han långsamt matade ihjäl diverse personer) och den andra var bara jobbig att se på (handlade om ett par som skulle åka på någonslags tältsemester vid eden lake men terroriseras av ett gäng ungdomar som sen misshandlar hennes kille och hela filmer går ut på att dom försöker fly från skogen) väldigt jobbig att se på men väldigt bra gjord.

Jaja nu sitter jag här och glor och tänker sprida lite roliga bilder efter mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0