Socker i Toast

Jag fick socker i min toast idag.. heeeh..
jag tycker att naturkunskap a är sååååå jävla onödigt. rsly, vi lär oss uppenbara saker som vi redan vet och sen så måste vi gå upp skittidigt varanan tisdag för att vi ska göra en onödig labb. Srsly, mäta vatten! vafan är det för labb <.< sen måste vi ju ofc skriva världens jävla labbrapport om hela skiten." Labbrapport, Syfte: Vi skulle mäta vatten.... därför att ... jadu... jag vet inte riktigt varför.... men jag ska väll skriva en sånhär rapport ändå. heh." Jag har knappt antecknat något på lektionerna. Allt vi har lärt oss har jag i stort sett sett som uppenbar information. Det enda jag lärt mig är vad det upenbara heter. Som typ, termodynamikens första regel visste jag inte att dendär energisaken kallades. Men jag visste det redan. Kanske skulle jag valt en mer utmanande linje, eller så tycker jag att jag är mkt bättre än vad jag egentligen är och överskattar mig själv, och därmed underskattar ämnena i skolan...

aja, hur det än så slänger jag in roliga bilder. möhöff






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0