UPPRÖRD!

ja, jag är upprörd!
för er som känner mig väl så vet ni att jag alltid velat ha en toastmaskin. Jag har tjatat och tjatat och till och med funderat på att åka till tornby och köpa en själv för egna pengar. Och idag !!!! ja, då säger min käre moder "just det, vi har en toastmaskin. Vi har haft den ett par veckor men jag har glömt nämna det :)" I FLERA VECKOR!!! har vi då haft en toastmaskin.... I flera veckor hyar jag varit oventades om denna gudagåva som nu står i skåpet i köket, som bara har väntat efter att få användas.

Ikväll ska jag äta toast, och för att vi fira så lägger jag upp en, NEJ, två roliga bilder






och med dem orden lämnar jag er nu...

p.s sådär kommer hjag vara ikväll när jag gör toast ->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0