goddag

fan vad emo jag har kännt mig de senaste dagarna. Jag har inget att göra om dagarna, så jag sitter bara i mitt rum och väntar på att nån bra repris ska börja. Jag kan tv-tablån utantill. Sen har jag så ont i min tunga så jag inte kan äta, så medan jag sitter och väntar på att nått tv-program ska börja ligger jag också halvdöd i sängen för jag är så hungrig. Men men, snart ska jag väll kunna äta... Och sen har jag ingen jag kan prata med. Anton och Mattias var de enda som jag verkligen kunde prata om allt med och nu finns ingen av dem kvar. Varför måste jag alltid screwa upp allt för? Det är mitt fel att jag inte kan äta, det är mitt fel att jag aldrig gör något om dagarna och det är mitt fel att jag inte har någon att prata med. Och jag vet att jag har föera kompisar som jag har möjlighet att prata med om jag vill, men det är inte samma sak. Jag är alltid så rädd att de kommer tycka jag är konstig eller ngt, eller så kommer de tänka "nu är hon sådär emo igen. Varför kan hon inte bara sluta whina istället. Det är ju inte som att hon faktiskt har några problem"

Jag hatar att vakna på morgonen för då är det ännu en ny dag fylld med hopplöshet. Jag vill inte börja i någon skola ogen för då sätts det sån jävla press på en att man måste prestera bra för gör man inte det så är hela ens framtid förstörd. Det är vad man fått inpräntat i huvudet under hela ens uppväxt. Jag vill inte söka något bajsjobb för då kan jag säga hejdå till att någonsin kunna få sova på morgonen och jag kommer bara fastna på jobbet och bo hemma tills jag är 40 och överviktig.

haha, ibland önskar jag att man bara kunde rymma till skogen och bo där istället. Bara sticka iväg från all tid och alla krav och allt som man måste göra. Alla rutiner. Jag hatar rutiner. Jag hatar att vara människa.

men min piercing är fin iaf :'3



Och för att följa trenden så måste man ju ha lite roliga bilder, lol






Kommentarer
Postat av: jossnas

om man fastnar i såndärn tråkighet är det ju skitsvårt att ta sig ur den, för samtidigt orkar man inte göra något, men man orkar inte heller gå omkring hemma och va meningslös typ, men höhö, då kan de ju faktiskt funka att typ dra nånstans man inte vart på länge eller göra något konstigt, bara ändrar ngt liksom :3 och ja lolla hårt på sista bilden

2011-06-25 @ 17:19:57
Postat av: Lollo

Jag håller med dig och jag håller med jossan. Jag känner PRECIS likadant (förutom det där med tungan då). Jag går bara och drar här och när väl min familj ska ut på nåt eller liknande så är jag för trött för att följa med och stannar hellre hemma.



Och jag vill inte heller börja på nån skola, inte än iaf. Men det måste man ju inte heller. Jag tror att om ett tag så vill man det, så har det blivit för alla andra som känt så i alla fall. Tillslut hittar man nånting man vill göra och har ork att plugga.



Jag känner att jag längtar efter att det ska hända nåt, men samtidigt inte..hm... Jag hatar när man inte vet vad man vill. Jag tänker "Fan vad kul när P&L börjar! ...fast just precis nu är det rätt skönt här hemma också. Det blir jobbigt att åka bort för då måste jag gå upp tidigt"

Jag blir liksom aldrig glad för NÅNTING! blöh.

2011-06-25 @ 17:31:14
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0