hallågens

i have done it again. Än en gång har folk blivit gråtbil över något jag gjort <.< MEN! denna gången har jag faktiskt inte gjort ngt fel. Jag kan inte ta skulden för att en viss hermelin är oerhört känslig. Sedan är jag svartsjuk över saker jag inte borde vara svartsjuk över.
Och jag hatar när alla alltid gillar dig över mig. Du är inte sååååå jävla speciell och du kan fan droppa din jävla "oskyldig liten skolmänniska"atityd. Ibland gillar jag dig inte och speciellt inte nu. Du tycker konstiga saker och nej du är inte cool bara för att du kan  se att gräset är grönt, eller whatever.
Och lol, hela min text blev ganska kryptisk, men jag bryr mig inte :)

jag har tagit typ massvis med sömntabletter men de funkade ej. Dock har de aldrig funkat så jag är väll inte överraskad.

Farväl Världen


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vem är den oskyldiga skol-människan? :P jag har mina aningar men jag kanske har fel, hmmmmmm!

...eller så är det jag D: buhu

2011-06-15 @ 23:41:22
URL: http://sailorsandbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0