om man kanske ska vara lite seriös

jag hade tänkt skriva på min hemliga blogg istället, men ärligt talat så bryr jag mig inte. Folk får väll läsa om de finner nöje i det.
Jag kom hem idag och tänkte att jag skulle prata med alla på msn som jag brukar göra för det käns som jag inte chattat med folk på så länge. Sen loggar man in och man inser att alla hatar ju en ändå. Det fanns ingen jag kunde prata med. Så ja, nu sitter jag är och grunkar, dock lyssnar jag på avenged sevenfold och inte kent, men vafan grunk som grunk.
Jag önskar bara att jag kunde sluta vara så självisk och oempatisk. Då hade kanske inte alla vart sura på mig.
Och jag hatar att alla i min familj försöker dra in mig på deras sida i denhär löjliga fighten som pågått i snart ett år. Varför kan ni inte bara släppa det och sluta bråka över allting? Alla ni är fåniga och jag tänker inte ta något av erat parti. Sen hatar jag att hela familjen blev fucked up från början. Jag försöker komma ihåg en tid då det inte var något jobbigt som alltid gnagde en i röven men jag kan inte komma ihåg så långt bak i tiden. Kanske när jag var fyra...  Jag var faktiskt lycklig en stund förra året eller om det var förrförra. Jag hade äntligen kommit över allt skit som hänt i grundskolan och och whatnot, men självklart kan man ju inte få en lugn stund. Det vore ju faktiskt löjligt. Att jag skulle få något som man mådde bra av. Neger snälla.
Men men, nu ska man väll inte vara emo. Jag ska gå tillbaka till mitt grunk och hoppas på att nån kanske blockar upp en från msn eller faktiskt pratar med en.
och, jag vill inte köra en combo-breaker så ni får ngn slags bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0