Smink 8D

Jag har testat lite olika sminkningar på sistonde och jag har tråkigt så jag tänkte att jag kunde lägga upp sum bildz på mah smink :P



Inte så bra bild :P Men ja, typ röd och svart. Väldigt enkel att göra och den bli väldigt fin om man gillar mörka ögon :)



Och, ännu en dålig bild som man inte ser så mycket på :D Men! Denna skulle vara lite Kirsten Stewart-lik, och ja, jag hatar henne, men hennes sminkningar hon har på röda mattan är faktiskt ganska fin. Det är lite röd/rosa färg i denhär så den passar faktiskt väldigt bra till gröna ögon. (hade jag haft en close-up på den så hade ni sett att den inte bara var svart).





Här är lite bättre bilder faktiskt :P Också ganska mörk,men jag gillart' 8D Haha första bilden blev jag inte så bra på men enda bilden jag inte såg skitsur ut på x) Anyway :P Denhär är mer guldig/brun och markerar ögonen väldigt bra. Den får ögonen att se lite större ut och ögonlocken att se lite fetare ut liksom.

Och ja, nu har jag postat dem :D Ha en trevlig afton 8)

Farväl

Kommentarer
Postat av: josnas

woh uppdatering!!



den sista bildens var faktiskt riktigt snyggt:P dina ögon ser värsta stora ut

2012-04-25 @ 21:22:23
URL: http://thrhtr.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0