Muterade apelsiner

Har läst igenom typ hela min blogg idag, kände för att skriva ett inlägg här på grund av det, Åt precis en apelsin som såg ut att komma från de muterade delarna av Åland... Kanske hade apelsinträdet badat i för hög radioaktiv strålning. Det brukar jag göra ibland....
 
Anyway, haft en blökig helg. Det är måndag idag och känns fortfarande lite blökigt. Apelsinen hjälpte lite dock... Den var väldigt god. Jag hör också hur ola bökar i köket, snart är det dags för lasagne, vilket också kommer vara nice. Den skall ätas.

Haha shit.. tänkte skriva värsta långa inlägget här men det gick ju som det gick :P hmm.. kanske ska börja trenden med roliga bilder igen.... Ska se om jag har någon på datorn jag kan lägga upp...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0