bloggmaster experience




Fan! jag skulle döp bloggen till blogmaster expierience istället T^T lol nejmen hallå där kära läsare. Jag har altså skaffat mig en blogg ;) jag vet att alla ni där ute är avundsjuka men ja, det är inte mitt fel att jag är så awesome som jag är :D

nej nej, nu skall jag sluta upp med detta! jag är inte så ego egentligen..

Denna dag har varit ganska bläkig.. känns som helg x) haha, dagen började med att jag vaknade hos en kompis, vi hade glott på film och så sov jag där, sen så åkte jag till vårdcentralen och satt där och glodde i 50 000 år och jag hade tänkt åka hem en sväng och l'mna lite saker och sen åka till skolan men jag råkade somna så... Aja jag får gå imorgon istället :) hoho då skall jag ge mah friend en liitebn surprice haha x) :)

faväll för denna afton

Tills vi möts igen //Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0