Mojs

jag har just ätit massa hemlagad lasange, så nu är jag mätt.. för mätt för att prata om pannkakor.. dock bör det nämnas att det var pannkakor i skolan idag :P det var gott. Sen har jag haft nom nom nom-låten på hjärnan halva dagen också.. haha det kan lollo nea och alex intyga x) och telefonenhar ringt varannan minut i typ 10 minuter nu, men jag orkar inte svara, haha, är ändå inte till mig för då hade personen ringt till min mobil istället.
Vi hade mansdag idag i skolan också, det var kul, men det var typ bara jag och fanny som såg ut som män x)
Det var fler i klassen som också var utklädda men det var inte lika uppenbart att de var män :P

och som utlovat så ska jag ladda upp roliga bilder som jag nämnt idag :P

ska bara hämta Diskis (jag har bestämt mig för att döpa min externa hårddisk till Diskis (som nea kom på) i brist på bättre namn x))








ni kanske för högerklicka och trycka på "visa bild" på den i mitten, vet inte om texten syns annars :P

jag slänger in nom nom nom-filmen också xP

http://www.youtube.com/watch?v=SMWi7CLoZ2Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0